Nytt søk

Hvis du ikke er fornøyd med resultatet under kan du prøve et nytt søk

588 søkeresultater for:

21

Økt satsing på medlemskommunikasjon

– For å gjøre en best mulig jobb for medlemmene, må vi formidle hva DLF faktisk gjør for dem – og hvordan dette er koblet til det store bildet om hva som skjer i dagligvarebransjen. Derfor øker DLF nå satsingen på innholdet i alle medlemskanaler, der trådene samles gjennom en nysatsing på et ukentlig nyhetsbrev, forteller Helge Hasselgård, direktør i DLF.

22

DLF DLS Forum og generalforsamling

Møt landbruks- og matminister Geir Pollestad, innkjøps- og logistikkdirektør Bent Aamotsmo i COOP og adm. direktør Jan Frode Johansen i DLVRY på DLF Forum 29. april.  Sigmund Berle Jensen, adm. direktør og Hege Witsø-Bjølmer, kommersiell direktør fra Tradesolution kommer og skal presenterer deres Totalmarkedsrapport for serveringsmarkedet. Les mer om programmet og meld deg på!

23

Vil du lykkes med produktlanseringer?

KURS: Gode grunndata er en bærebjelke i effektiviseringen av norsk dagligvare, og det er viktig at aktørene i verdikjeden har høy kompetanse om grunndata og dets betydning og bruk i verdikjeden. Tradesolution arrangerer kurs, både på nett og ved fysisk oppmøte. Meld deg på nå!

28

Kurs: Markedsjus

TODAGERS KURS: Merkevarene er selve grunnlaget for DLFs medlemmer, og grunnleggende kunnskap om juridiske problemstillinger er helt sentralt for våre medlemsbedrifter og de ansatte som jobber med merkevarer. Kurset er relevant for ansatte i DLFs medlemsbedrifter som jobber innen salg, markedsføring og jus / merkevarebeskyttelse. Krever ikke tidligere gjennomført DLF Kompetanseprogram.

29

Lov om god handelsskikk fyller 4 år

12. mars er det fire år siden Stortinget vedtok Lov om god handelsskikk og opprettelsen av Dagligvaretilsynet. Loven legger til rette for mer effektive forhandlinger og kontrakter mellom dagligvareleverandører og dagligvarekjeder. God handelsskikk skal være basert på redelighet, forutberegnelighet og lojalitet.