DLF DLS Forum og generalforsamling

Det blir DLF Forum med generalforsamling i  Dagligvareleverandørenes forening (DLF) og Dagligvareleverandørenes servicekontor (DLS),

mandag 29. april kl. 16:00, Hotel Continental  (Stortingsgata 24).

Det blir middag etter generalforsamling og forum.

Medlemsforum er gratis og den formelle generalforsamlingen gjennomføres i starten av møtet.

Innkalling med dokumenter til generalforsamlingen sendes DLFs hovedkontakter senest 14 dager før. Saksdokumenter vil også bli tilgjengelig på medlemssidene. Det er kun hovedkontakt eller ansatt med fullmakt som kan stemme under generalforsamlingen. Fullmakter må tas med eller sendes til [email protected] før kl. 15:30 torsdag 29. april.

Den formelle generalforsamlingen gjennomføres i starten av møtet.

Informasjon om program og påmelding kommer.

Dette arrangementet er kun åpen for ansatte i DLFs medlemsbedrifter.