Vil du lykkes med produktlanseringer?
Gode grunndata, en viktig del av merkevaren
Gode grunndata er en bærebjelke i effektiviseringen av norsk dagligvare, og det er viktig at aktørene i verdikjeden har høy kompetanse om grunndata og dets betydning og bruk i verdikjeden.
Tradesolution arrangerer kurs, både på nett og ved fysisk oppmøte. Her finner du kursdager som er åpen for påmelding.
Kursene passer for alle som:
- Skal jobbe med grunndata og registrering i EPD-basen
- Ønsker å lykkes med lanseringsprosessen
- Ønsker å tilegne seg forståelse og kunnskap om EPD-basen og dagligvarebransjen
EPD grunnkurs
Få en god forståelse av EPD-samarbeidet og grunnleggende kunnskaper om registrering i EPD. Som ny i EPD er det mange regler og rutiner å forholde seg til. Dette webinaret hjelper deg i gang med grunnarbeidet.
Førstkommende kurs (kun 25 plasser):
- 17. april kl. 09:00 – 12:30 (teams)
- 29. mai kl. 09:00 – 12:30 (teams)
Kursholdere:
- Line Bekkelund, Customer Success Specialist MDM
- Thor Inge Røssum, Drifts- og kvalitetssjef EPD
Om Tradesolution og DLF
DLF tok initiativ til et bransjesamarbeid for dagligvarebransjen, og i samarbeid med handelen ble Tradesolution etablert i 1994 (opprinnelig EAN Registrene AS). Eierskapet er fordelt mellom DLF (50 %) som representant for de uavhengige merkevareleverandørene på den ene siden og handelen ved NorgesGruppen ASA, Coop Norge SA og Rema Distribusjon Norge AS på den andre siden.