Nytt søk

Hvis du ikke er fornøyd med resultatet under kan du prøve et nytt søk

581 søkeresultater for:

51

Fazer Norway AS- nytt medlem i DLF

DLF ønsker Fazer Norway AS velkommen som nytt medlem i foreningen. Fazer selger og distribuerer varer til dagligvarehandelen samt KBS, storhusholdning og andre utsalgssteder av mat og drikke. Blant deres merkevarer finner du Dumble, Tyrkisk Pepper, Kina snacks, Fazermint og Froosh.

52

Geelmuyden Kiese

DLF er en interesseorganisasjon for merkevareleverandører til dagligvare- og serveringsmarkedet. Vi arbeider for et dynamisk marked med sunn og rettferdig konkurranse for merkevarer, til beste for forbrukeren.

55

DLF Partner KVALE inviterer til seminar om hvordan beskytte merkevaren mot kjedenes andel av egne merkevarer

Seminar 12. desember: Trenden i norsk dagligvare er klar: Antallet av kjedenes egne merkevarer øker, og utvalget av produkter blir færre på leverandørenes bekostning. Samtidig ser vi gjentatte eksempler på «copy-cats». Hva bør leverandørene gjøre for å beskytte sine sterke merkevarer? Og hvordan skal sterke merkevarer forvaltes ved utviklingen av emballasjedesign?

58

Lofotprodukt AS – nytt medlem i DLF

DLF ønsker Lofotprodukt AS velkommen som nytt medlem i foreningen. Lofotprodukt AS er en sjømatprodusent som ble etablert i 1994. Deres sjømatprodukter blir laget på hypermoderne fabrikk ved sjøkanten i vakre Lofoten, og solgt i hele landet.

59

DLF Partner Tjek: Kjempevekst i digital lesing av tilbudsaviser i Norge

Det er flere årsaker til den økende bruken av appene appene Mattilbud og eTilbudsavis i Norge. Dels er det miljøvennlig, men flere har også oppdaget hvor enkelt det er. Du har alltid siste tilbudsavis i hånden – selv når du er ute og handle. Du kan søke etter tilbud og lage handlelister. De mest søkte produktene i appen så langt i år er kjøttdeig, ost, brus, kaffe og pizza.