Nytt søk

Hvis du ikke er fornøyd med resultatet under kan du prøve et nytt søk

42 søkeresultater for:

23

Nå lanseres Gradient Benchmark Dagligvarehandel Central Buying Norge

Gradient Benchmark Dagligvarehandel Central Buying Norge – Et nytt kraftig verktøy for DLFs medlemmer . Etter en grundig forankring under det siste året med aktører fra norsk dagligvarebransjens lanseres nå Gradient Benchmarks modell Dagligvarehandel Central Buying for DLF-medlemmer, med deltakelse fra norske kjeder. Undersøkelsen pågår på våren og resultater vil bli rapportert fra og med april.

24

DLF Partner Tjek: Gratis kategorirapport for 2021

Tilbud til DLFs medlemmer –  gratis kategorirapport for 2021. Insights by Tjek er en PowerBi-basert portal hvor du kan finne data om dagligvarekjedenes bruk av tilbudsaviser. Innholdet kommer fra Mattilbud – en av Norges mest populære apper. Ønsker du et innblikk i verdien av data – så tilbyr Tjek nå en gratis kategorirapport på en av kategoriene du jobber med.

25

DLF Partner Schjødt: Åpenhetsloven

Den nye åpenhetsloven som ble vedtatt av Stortinget før sommeren, vil berøre de fleste av våre medlemmer. Den vil ventelig tre i kraft etter at forskriften er ferdig utarbeidet, kanskje så tidlig som 1. januar 2022. Loven stiller krav til åpenhet om leverandørkjeder, kunnskapsplikt og aktsomhetsvurdering. Les mer om loven her i en sak fra DLF Partner Schjødt.

26

DLF Partner Tjek: 10 kroner er det mest brukte prispunktet i tilbudsavisene + Webinar om tilbudsaviser 3.juni

Basert på en gjennomgang av 762 publikasjoner distribuert av de norske dagligvarekjedene på Mattilbud/eTilbudsavis i 2020, har Tjek funnet de mest brukte prispoengene. Få mer innsikt om dette i denne saken. Du kan også melde deg på et webinar 3. juni for mer informasjon. Les også om hvordan korona har påvirket tilbudsavisene i 2020 mot året før.