Webinar: Atferds- og kampanjetrender i dagligvarehandelen i 1. kvartal 2025

Relevante lenker
Fredag 13. juni kl. 11:00 – 11:45 inviterer DLF Partnere Kauza og Tjek (Mattilbud og eTilbudsavis) DLFs medlemmer til gratis webinar som gir et innblikk i atferds- og kampanjetrender i dagligvarehandelen i 1. kvartal 2025.
Prisøkninger, inflasjon, handelskonflikter og forbrukerboikotter – det er usikre tider. Men hvordan gjenspeiles alt dette i atferds- og kampanjetrendene i dagligvarehandelen i første kvartal?
- Tjek ser på innholdet i kjedenes tilbudsaviser, endringer i prispunkter, kampanjetyper og ikke minst forbrukernes søkeatferd i appen deres eTilbudsavis. Tjek tar også en sniktitt på andre kvartal.
- Kauza undersøker handleatferd i første kvartal og om kundene har endret kjøpsmønstrene sine basert på prisendringer.
Om Tjek
Tjek står bak de to populære appene Mattilbud og eTilbudsavis i Norge, som til sammen har mer enn 800 000 brukere. Tjek leverer analyser av innholdet i tilbudsavisene til en lang rekke leverandører og kjeder i Norge via PowerBI-plattformen Insights by Tjek.
Kontaktinformasjon:
Claus Nykjær | Head of Insights |[email protected]
Om Kauza
Kauza, en del av Kantar Worldpanel, er et konsulentselskap som leverer faktabasert rådgivning og shopper insights til FMCG-aktører på full market i de nordiske markedene. Ved å benytte digitale kvitteringer og minimalt med arbeid for paneldeltakerne, gir vi kundene tilgang til presise data og analyser som gjør shopperinnsikt mer levende og handlingskraftig.
Kontaktinformasjon:
Lars Vassbø | Konsulent | [email protected]