Digitalt frokostseminar om bærekraft!

Bærekraftsfeltet er i rask endring og forventningene og kravene til arbeidet har økt drastisk de siste årene. Det er krevende å orientere seg i jungelen av nye krav, begreper og voksende forventninger fra kunder, myndigheter og egne ansatte. Stadig flere ser at de må jobbe med bærekraft. Samtidig vet vi at mange selskaper innenfor dagligvarebransjen synes det er vanskelig å vite om arbeidet de gjør er godt og hvilke teamer og tiltak som bør prioriteres.

I samarbeid med PwC inviterer vi til digitalt frokostseminar om bærekraft for DLFs medlemsbedrifter,

onsdag 29. mars kl. 08:30 – 09:40 

På dette frokostseminaret vil foredragsholdere med spisskompetanse innen bærekraftsarbeid i dagligvare- og serveringsmarkedet, gi en innføring i hvordan EUs bærekraftsdirektiv og Åpenhetsloven påvirker kravene for rapportering. Videre vil vi gi tips til hvordan selskaper bør gå frem for å lage en god bærekraftstrategi og hvordan selskaper kan påvirke matsvinnet sitt.

Avslutningsvis vil tre praktiske kurs introduseres. Disse kursene er utviklet for DLFs medlemmer for å hjelpe dere med ulike utfordringer knyttet til bærekraft, og passer både for små, store, nasjonale og internasjonale selskaper.

Påmelding i skjema under

Agenda


Praktisk informasjon

  • Påmeldingsfrist: fortløpende frem til vi starter.
  • Lenke sendes ut 1-2 dager i forkant.

Kontaktpersoner

Påmelding:
Siw Skjervold
Seniorrådgiver kommunikasjon og medlemstjenester
Siw.skjervold(a)dlf.no

Innhold seminar:
Helena Slapø
PwC | Manager | Sustainability & Climate Change
helena.slapo(a)pwc.com | mobil 92 08 53 46

Påmelding

DLF Nyhetsbrev

Ønsker du å motta nyhetsbrev fra oss kan du registrere deg her (gjelder kun for ansatte i DLFs medlemsbedrifter)


Konkurranserettslige forholdsregler

Deltakere i DLFs møter og aktiviteter skal ikke innlate seg på drøftelser, handlinger eller opptreden som kan krenke konkurranselovgivningen. Deltakerne skal ikke drøfte eller utveksle konfidensiell eller konkurransesensitiv informasjon, herunder ikke-offentlig informasjon om priser, rabatter, markedsstrategier, salgs- eller leveringsvilkår, mv. Dette gjelder både for formelle DLF-møter, men også ved uformelle samtaler eller drøftelser før, under eller etter møter i DLF-regi. Se for øvrig Retningslinjer for DLFs møter