YouGov- ny DLF Partner
Vi ønsker YouGov velkommen som som ny DLF Partner
YouGov (tidligere GfK) samler det beste innen moderne atferds- og holdningsdata for å hjelpe sine kunder å forstå hver eneste del av kjøpsreisen. Med deres ekspertise innen markedsundersøkelse og analyse definerer de fremtiden for markedsundersøkelser innen FMCG og detaljhandel. YouGovs tilkoblede dataløsninger, ekspertinnsikt og markedsledende analyse gir eksepsjonell verdi for kunder og partnere.
En arv av markedsundersøkelse
Som GfKs etterfølger bringer de med seg en arv av innsikt og kvalitet som går helt tilbake til 1957. Deres eksperter kombinerer tiår med erfaring og banebrytende teknologi for å gi sine kunder unik markedsintelligens. Les mere her!
Les mer om DLF Partner YouGov sine tjenester her.
Om DLF Partnerprogram
En DLF Partner skal tilby produkter eller tjenester som er relevante for DLFs medlemsbedrifter. De skal kunne bidra til DLFs mål om en «levende møteplass for utvikling og utveksling av kompetanse».
DLF Partnere godkjennes ut fra relevante og kvalitetsmessige kriterier og må akseptere og etterleve DLFs retningslinjer for møter.