DLF Forum med generalforsamling 23. april blir streamet

17.03.2020:

På grunn av dagens situasjon avlyser vi DLF Forum med generalforsamling på Hotel Continental 23. april.

DLF/DLS generalforsamling vil bli gjennomført som webinar 23. april kl. 16:00. Innkalling med dokumenter og link til generalforsamlingen sendes DLFs hovedkontakter senest 14 dager før.

DLF Forum: Lov om god handelskikk vil bli arrangert ved en senere anledning. Vi kommer tilbake med mer informasjon.

Har du allerede meldt deg på og betalt for middag vil du få beløpet refundert i løpet av få dager.

For spørsmål ta kontakt med oss.

I løpet av mars blir Lov om god handelsskikk behandlet og endelig vedtatt i stortinget. Hva vil dette si for deg og din bedrift. Meld deg på DLF Forum med generalforsamling og hør mer om dette.

torsdag 23. april kl 16:00, Hotel Continental  (Stortingsgata 24).

Program:

Kl. 16:00 DLF Forum med generalforsamling:

• DLF / DLS Generalforsamling 2020
  • DLF Forum: Lov om god handelsskikk

Innlegg ved:

• Geir Inge Stokke, Konsernsjef Coop Norge
  • Terje Lien Aasland, stortingsrepresentant (A)
  • Olav Kolstad, advokat og partner i Schjødt

DLF Forum og generalforsamling er gratis, men krever påmelding innen 23. april.

Kl. 18:45 Aperitiff og middag

Aperitiff og middag kr . 950,- (eks. mva). Krever påmelding innen tirsdag 15. april (påmeldingen er bindende).

Når det gjelder koronavirus vil DLF administrasjonen følge anbefalinger fra FHI og vurdere fortløpende om det blir behov for å kansellere et arrangement. Vi gir i så fall beskjed om dette.

Har du kjøpt billett til et arrangement vil du få dette refundert dersom vi kansellerer arrangementet.

VIKTIG INFORMASJON OM PÅMELDING

Ved påmelding / billettkjøp får du 2 muligheter:

1. Ønsker du å være til stede på DLF Forum med Generalforsamling krysser du av kun for dette. Pris 0,-

2. Ønsker du å være til stede på DLF Forum med Generalforsamling, aperitiff og middag krysser du av kun for dette. Pris kr 950,- (eks. mva) pr pers (1.188,- inkl. mva). Påmeldingen er bindende.

Du må melde deg på via «kjøp billett» selv om du kun skal være med på forum og generalforsamling som er gratis. Krysser du av for forum, generalforsamling og middag skal du ikke krysse av for den andre i tillegg.

DLF Forum med generalforsamling er kun for ansatte i DLFs medlemsbedrifter.

Klikk her for mer informasjon om DLF/DLS Generalforsamling.