Thomas Weihe og John Aas fra DLF på vår fine stand

Oslo, 17. februar 2017

Som tidligere annonsert har DLF for første gang vært deltaker på SMAK 2017.

Vår opplevelse av tilstedeværelsen har utelukkende vært positiv. DLF-administrasjonen har stått på stand i 4 dager og møtt nærmere halvparten av våre medlemmer, snakket med potensielle medlemmer og ellers øvrige bransjeaktører. Gjennom dette har vi oppnådd hva vi ønsket, å vise DLFs engasjement inn mot serveringskanalene.

Vi har fått mange positive tilbakemeldinger om vår synlighet med stand, budskap og deltakelse. DLF-administrasjonen er veldig fornøyd med deltakelsen. Det har vært interessant, lærerikt og spennende å være på en møteplass som SMAK er.

Presentasjon av «Servering mot 2025».

Under messen presenterte vi rapporten «Servering mot 2025». Den gir deg innblikk i fremtiden slik den mest sannsynlig vil utvikle seg for serveringsmarkedet, sett i et forbrukerperspektiv. Med det får du grunnlag til å stille de rette strategiske spørsmål for din bedrift og hvordan dere kan møte forbrukernes forventninger i fremtiden.

Rapporten ble presentert av Ole Petter Nyhaug i Opinion AS, som har utarbeidet denne på oppdrag av DLF. Presentasjonen ble filmet og vil bli tilgjengelig for våre medlemmer etter hvert. Mer informasjon om dette kommer i Nyhetsbrev for februar. I tillegg er rapporten sendt pr mail til våre medlemmer ved hovedkontakt. Har du ikke mottatt denne men ønsker å få den, ta kontakt på firmapost@dlf.no.

Nettverk

DLF oppretter nettverksgrupper for henholdsvis KBS- og storhusholdningskanalen. Ønsker du å delta? Meld deg på her.

 Saker tilknyttet DLF på SMAK 2017:

Les intervju med John Aas, Marked-og organisasjonssjef i DLF i KBS utgaven til Dagligvarehandelen om tilstedeværelse på SMAK 2017 og «Servering mot 2025» (vedlegget med tillatelse fra Dagligvarehandelen).

DLF profilerer seg på SMAK 2017

Bildegalleri:

SMAK 2017 er Nordens ledende møteplass for nettverksbygging, handel og verdiskapning. SMAK samler hele bransjen fra lokalprodusert til verdenskjente merkevareleverandører. SMAK viser frem det neste til beslutningstakere innen hotell, restaurant, café og catering, institusjon og kantine, uteliv, convenience, bakeri og dagligvare.  Mer informasjon om SMAK 2017.