Frist for påmelding 28. juni.

 

DLF Kompetanseprogram på BI

– Frist for påmelding 28. juni – 

Ta kontakt med John Aas om det er behov for mer tid utover påmeldingfristen.

Studiet er spisset mot kategoriinnsikt, kategoriutvikling og styrking av salgs- og kategoriarbeidet. Gjennom et spennende studie med fokus på økonomistyring, forhandlinger, merkevareledelse og forbrukeradferd, vil DLFs medlemsbedrifter bli enda dyktigere til å styrke sine merkevarer i handelen, rettet mot forbruker.

DLF Kompetanseprogram gjennomføres ved Handelshøyskolen BI i Nydalen, Oslo

  • Tre samlinger høsten 2018 og tre samlinger våren 2019.
  • Undervisningen består av forelesninger og samlinger med bransjerelaterte cases / fagoppgaver samt nettstøttet læring.
  • Gir 15 studiepoeng ved BI, og kan brukes i en bachelorgrad.

Vi oppfordrer våre medlemmer til å benytte seg av den unike muligheten til å bygge ekstra kompetanse på BI, skreddersydd for bransjen.

 

Hvem kan delta?

I tillegg til KAM og medarbeidere innen salg og kategoriledelse, er programmet også relevant for de som ikke har direkte salgs- eller kategoriutviklingsansvar, herunder medarbeidere innen kommunikasjon, logistikk, marked og produktledelse.

Deltakere spenner fra medarbeidere som ønske å utvikle seg innenfor flere fagfelt i bransjen, til de med høyere utdanning som er ute etter faglig påfyll i et miljø med bransjekolleger.  Programmet er eksklusivt for DLFs medlemsbedrifter, og det kan delta flere fra samme bedrift.

Opptakskrav BI spesialkurs

Programmet har fått særdeles gode tilbakemeldinger fra 100 bransjekolleger gjennom 6 kull. 

Er du en ansatt og ønsker å benytte deg av denne muligheten anbefaler vi at du tar kontakt med din nærmeste overordnende.

Hva sier forelesere og tidligere studenter om kompetanseprogrammet?

Forelesere er hovedsakelig fra BI supplert med relevante bidragsytere fra bransjen.

Medlemsbedrifter som tidligere har benyttet seg av tilbudet

Arve Nordquist AS, Barilla Norge AS, Baxt AS, Bladcentralen ANS, Bonavantura Sales AS, Brynhild Gruppen AS, Cederroth AS, Cloetta Norge AS, Coca-Cola European Partners Norge, Colgate Palmolive AS, Den Stolte Hane AS, Diplom-is, Dr. Oetker, Findus Norge AS, Fjordland AS, Friele Foods, Galleberg AS, Grilstad AS, Haribo Lakris AS, Hansa Borg Bryggerier AS, Hennig-Olsen AS, Hoff AS, Honningsentralen SA, Kavli Norge AS, Leiv Vidar AS, Lantmännen Cerealia AS, Lantmännen Unibake Norway AS, Mills DA, Modelez Norge AS, Nortura SA, Norgesmøllene AS, Orkla Foods Norge AS, OsteCompagniet AS, Phillip Morris Norway AS, Pierre Robert Group AS, Prima Jæren, Ringnes AS, Santa Maria Norge AS, SCA Hygiene Products AS, Swedish Match Norge AS, Tind Spekevare AS, Tine SA, Unilever Norge AS og Aass Bryggeri AS.

Lese tidligere sak om semesterstart 2016/17

For ytterligere spørsmål om kompetanseprogrammet send mail til [email protected] og vi tar kontakt med deg.

DLF Kompetanseprogram er utviklet for våre medlemsbedrifter – for at de skal styrke sine ansattes salgs- og kategoriarbeid, og bygge viktig nettverk i bransjen.

Last ned brosjyren her

.