Vegard Kjuus fra Meny kommer til DLF Forum

Vi har gleden av å invitere til DLF Forum og Generalforsamling i  Dagligvareleverandørenes forening (DLF) og Dagligvareleverandørenes servicekontor (DLS),

onsdag 18. april kl 16:00, Ekebergrestauranten (Kongsveien 15 *se informasjon om transport/parkering).

Vegard Kjuus, Profilhusleder & CEO i Meny kommer til DLF Forum og skal holde innlegg.

Geir Olav Opheim er gjestetaler til middagen og han skal forteller om lansering av Iceland i Norge

Fullstendig program:

Kl. 16:00 DLF Forum med generalforsamling:

• DLF / DLS Generalforsamling 2018
  • DLF i 2017 og strategi for året som kommer
  • Innlegg ved Vegard Kjuus, Profilhusleder i Meny
  • «Digitalt innhold, en viktigere del av merkevarebyggingen» ved  Sigmund Berle Jensen, Tradesolution AS
  • «Status Q1: hvordan skal norsk dagligvare vokse?» ved Birgitte Hem Reuter, Nielsen

(DLF Forum og generalforsamling er gratis, men krever påmelding)

Kl 19:00 Middag

Med gjestetaler Geir Olav Opheim.

(Aperitiff og middag kr. 950 eks.mva. Påmelding innen torsdag 12. april – ta kontakt dersom du  melder deg på etter fristen)

Det er av stor betydning at alle medlemsbedriftene er representert på generalforsamlingen, enten ved hovedkontakt eller annen som får fullmakt (som må medbringes og leveres ved registrering) av hovedkontakten til å representere bedriften. Det er ingen begrensning på antall deltakere fra hver bedrift og dette er en fin mulighet til å møte bransjekolleger.

Viktig informasjon om påmelding

Ved påmelding / billettkjøp får du 2 muligheter:

1. Ønsker du å være til stede på DLF Forum og Generalforsamling krysser du av kun for dette. Pris 0,-
  2. Ønsker du å være til stede på DLF Forum, Generalforsamling, aperitiff og middag krysser du av kun for dette. Pris kr 950,- eks. mva per pers.

Du må melde deg på via «kjøp billett» selv om du kun skal være med på forum og generalforsamling som er gratis. Krysser du av for forum, generalforsamling og middag skal du ikke krysse av for den andre i tillegg.

Hvis noe er uklart vedr påmelding / kjøp av billetter ta kontakt med oss .

DLF Forum med Generalforsamling er kun åpent for ansatte i DLFs medlemsbedrifter

Viktig informasjon om transport og parkering

Ekebergrestauranten oppfordrer til at det benyttes taxi og trikk (nr 18 og 19- gå av på holdeplassen «Ekebergparken». Sjekk Ruter.no for tider). Det er ikke mulig å reservere de få parkeringsplassene som er på eiendommen- og det er ingen garanti for at de ledige.