Bronse til sovende toppledere

«Sov godt med grønn samvittighet» kampanjen til Grønt Punkt Norge AS vant fredag 26. oktober  bronse i kategorien Årets Mediekanal under utdelingen av Mediaforums Mediepris 2018.

I fjor høst hadde Grønt Punkt Norge en større kampanje gående med formål å formidle kunnskap om organisasjonen som i over 20 år har jobbet med ett stort mål: å finansiere gjenvinning av den enorme mengden emballasje deres medlemmer sender ut på markedet i størst mulig grad.

«Sov godt med grønn samvittighet». Foto: Herman Dreyer / Grønt Punkt Norge AS

Til kampanjen fikk Grønt Punkt med seg 12 næringslivstopper til kampanjen “Sov godt med grønn samvittighet”. Blant disse finner vi DLF medlemsbedriftene Tine, Den Stolte Hane, Orkla, Barilla Norge, Nortura, Dr. Oetker og Mills.

Les mer om kampanjene hos Grønt Punkt Norge AS

Bronse i Årets Mediekanal

Bak kampanjen som hovedsakelig retter seg mot næringslivet står Circus reklamebyrå og mediebyrået Wavemaker. I tillegg har Hegnar Brand Studio tilpasset kampanjen til trykking i Kapital.

Kilder: Grønt Punkt Norge ASHegnar Media | Mediaforum

Tidligere DLF saker

Sov godt med grønn samvittighet